HTML

napok

érzelmekről, torténésekről, napokrol, az en dolgaimrol... idezetek karacsonyra, es egyeb alkalmakra... könyvek, és amit épp olvasok...

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

a balek

2008.03.04. 18:09 :: tunderke86

A balek

no igen, amit igertem mar az elozo bejegyzesben, azt kell eloszor teljesitenem... hm, a balek, mint konyv eloszor felkeltette az erdeklodesemet, aztan kesobb kicsit viszahagyott a kedv, vagyis tulajdonkeppen majdnem el is hagyott... csak olvastam a 200. oldal utan, es neha mar mar azt kivantm csak lenne vege...

de teljessegben nezve erdeekes probalkozas volt. talan kicsit sokat vartam ettol a konyvtol a hirek alapjan, sokan irtak rola jot, vagy megjobbat, sot az egyik ismerosom utolso "kihagyhatatlan" jara tekintettel kezdtem neki. szovevenyes, tul szovevenyes, majd homalyos es a vege osszecsapottnak tunik... kemeny kritika de en igy latom, ajvithatunk a tenyennnnn, mivel sokaknak van mas velemenye... aki szeretne velem megosztani megteheti akar itt....

szoval ennyit errool a konyvrol.

regi elmenyeimet folytatva...

 hmhmhmhm.... szemtimentalista es fantasztikus: stendhal: vörös és fekete /15/

mar a cim is arrol arulkodik, hogy csak csak elolvasasra varakozik... ellentetek es rég... katonasag, papsag, mint alternetiva, majd a vegkifejlet elott a szerelem, vagy csak a kaland? szovi at a tortenet elemeit. nekem nagy kedvencem, bar nincs sok olyan konyv, melyben nem talaltam valami aprosagot a szep, eszmenyi, vagy jo dolgok kozul.

Szabó Magda: Abigél /16/

     Eloszor filmben csiptem el egy reszt belole, majd kesobb ratalaltam a polcunkon is. - ekkor mar kerestem:D a vegkifejlet nem epp a kedvenc befejezesem, de ez az a konyv, ami ettol fuggetelennne tudja magat tenni es megis sokszor nez rank "olvass el" kifejezessel az arcan, vagyis a boritojan. nem tudom miert, de nagyon sok olyan konyv van, ami mindig, idorol-idore keri hogy ujraolvassam, ezert is nehez osszeszedni azokat a konyveket, melyek csak egyszer akadnak a kezembe, a torzstagok allando elmenyt nyujtanak, ezert inkabb a biztosra hajtva valasztom ugyanazokat a konyveket. Az abigel ilyen:D

 

    Norman Mailer: Meztelenek és holtak /17/

  Ma kezdtem el olvasni, igy meg csak egy jo velemennyel - ami nem az enyem - tudom melegen ajanlani:D

no megyek olvasni! sok puszi

1 komment

Címkék: könyv balek norman.mailer szabó.magda stendhal

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke86.blog.hu/api/trackback/id/tr97365517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shfanfic@vipmail.hu 2009.01.07. 16:03:51

Szia! Látom, szereted az Abigélt. A történet végével én sem igazán vagyok elégedett, ezért melengeti a szívemet az, amit ezen a címen találtam: www.visszaamatulaba.extra.hu
Adj neki egy esélyt! És még valami, nem én írtam, sajnos:)
süti beállítások módosítása