HTML

napok

érzelmekről, torténésekről, napokrol, az en dolgaimrol... idezetek karacsonyra, es egyeb alkalmakra... könyvek, és amit épp olvasok...

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

uj nap keszulodes a vendeglatos vizsgara... es hiszti....

2008.02.18. 21:14 :: tunderke86

hihi azert kicsit tulzas a keszulodes szot hasznalni... ma megint nem tanultam annyit amennyit szerettem volna. de kezdjuk a reggellel...

alom alom rossz alom. ma igy kezdodott a napom, vagyis mar ebredes elott elkezdodott a napom, mivel nagyon rosszat almodtam. mar mult heten szembesitett a draga parom azzal, hogy meg kell tanulnom tancolni, jovore lesz a noverkeje eskuvoje. jaj nekem. nem tudok tancolni a labaim botbol vannak... felek nagyon  es erre fel ma ejjel megalmodtam az eskuvo napjat. no igen az sem volt semmi hogy egesz nap paraztam es mindent elrontottam, dehat utana... harom harisnyat vittem es mindegyik lyukas volt. nemhogy lyukas, de rojtokba logtak, amikor felprobaltam oket. pedig biztositekkent harmat vittem. aztan meg csak ugy elkestem... de legalabb tuleletem. no mindegy a vegkifejletet nem almodtam meg, hogy mi is lett velem, es ki olt meg...

a tanc az, amitol mar akkor is feltem amikor megcsak nem is volt szo semmi ilyesmirol, mert nem akartam sem discoba menni sem balba... stb de nalunk meg a szalagavatot is megusztam, mert megcsak lepegetni sem kellett... nemhogy bonyolult mozdulatokat tennem...

ez most a rettegesem targya, pedig nem szoktam hisztizni... vagyis nem sokat... remelem masok is igy gondoljak...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke86.blog.hu/api/trackback/id/tr99344834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása