HTML

napok

érzelmekről, torténésekről, napokrol, az en dolgaimrol... idezetek karacsonyra, es egyeb alkalmakra... könyvek, és amit épp olvasok...

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

könyvek, olvasmányok

2008.02.21. 21:29 :: tunderke86

mivel ma nincs sok időm leírom melyek azok a könyvek, melyek a kezembe akadtak az utóbbi félévben. és tetszettek is....

 

először is keyes!!! nagy fan vagyok ha modernul akarnam mondani. hihetetlen tortenetek, nagyon izgalmasak, a valosagot tarja fel. a viragot algernonnak kivetel, hiszen ez fantasy, de a tobbi regenyben a pszichiatria esetei kozul a skizofreniaval foglalkozik. es ez 1960-70 kotul van!!! tudas es erzelmek, egy olyan vilag, ami zordsagaval elgondolkoztatja az olvasot... az elso konyvet, amit olvastam, ez a Szep almokat Billy volt, egy utazasom soran egy lany kezeben lattam meg, beirtam a telefonomba teljesen spontan modon - es amikor elszantam magam, hogy megvasaroljam meghatarozo elmenyben volt reszem, ket nap alatt elolvastam, kozbe suliba is jartam, es utana az osszes keyes konyvet olvastam amit meg lehet szerezni... azt hiszem ez jelent valamit. /1/

     Harris az az ironő aki elott leveszem a kalapom, már ha hordanek... a csokoladet filmben lattam es innentol kezdve el akartam olvasni konyvben... a konyv elkalauzol a messzi tavolba es leirasaival, magaval a tortenettel elvarazsol. viszont egy dolog miatt szerettem jobban a filmet: mert a vege szebb volt szerintem. viszont a tobbi konyve a partvidekiek, a szederbor, a szamomra narancsos konyvkent emlegetett muve sem okozott csalodast! mindenkinek ajanlom... mely  szeretettel! /2/

   

                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke86.blog.hu/api/trackback/id/tr73349084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása