HTML

napok

érzelmekről, torténésekről, napokrol, az en dolgaimrol... idezetek karacsonyra, es egyeb alkalmakra... könyvek, és amit épp olvasok...

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

folytassuk a konyveket...

2008.02.23. 19:37 :: tunderke86

sorba sorba kielemezve leirva, es reszletezve...

 

Igertem, hogy ezzel a darabbal kezdek. csakhogy mire eszbekaptam majdnem leirtam rola mindent, amit akartam...

nem ezt vartam, de ha azt vartam volna ami benne van, akkor nagyon megfelelt volna minden elvarasnak... talan arra gondoltam, hogy a musort felul lehet mulni... de nem... igaz nem a nevettetes a konyv celja. igaz tortenetnek kifejezetten jo!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    A ragyogas sokak szerint nem melto arra, hogy jo konyvek kozt emlitsuk. ezzel a velekedessel szembe en igenis konyvelmenyszamba tartom nyilvan. ugyan ez egy olyan konyv amit egyszer kell elolvasni es eleg. eleget ad... de masik oldalrol ha nagyon szeretnenk erteni, es atragni magunkat, akkor hajra, essunk neki tobbszor!

 /9/

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke86.blog.hu/api/trackback/id/tr26351713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása