HTML

napok

érzelmekről, torténésekről, napokrol, az en dolgaimrol... idezetek karacsonyra, es egyeb alkalmakra... könyvek, és amit épp olvasok...

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

konyvek, konyvek, könyvek, és konyvek...

2008.02.22. 19:00 :: tunderke86

ma egy nagyon tunderi babanal voltunk! annyira aranyos... kicsi szivem... talan ebbol jott a kovetkezo konyv, melynek az elso lapjain egy babat becezgetnek. kesobb a baba felcseperedik, es mar kicsit kihozza a sodrukbol a szuleiket, de vegul persze minden rendbe jon, buszken gondolnak fiukra.

 az irono muveiben minden korosztalyt megszolit, nemcsak a kamaszoknak szol, hanem szuleiknek, es mindenkinek... az egyik altalam legtobbszor olvasott konyv, ami eddig a kezembe kerult...  /4/

 

 

 

 

 

    Ezt a konyvet nem ezzel a boritoval olvastam, hihi meg ez is milyen fontos... de tenyleg sokkal jobban tetszett az a borito.

agatha christie tiz kicsi négere a krimik vialagaba kalauzol, de azert jo, mert nekem nem volt annyira rettenetes, hogy rossz almaim legyenek. nyolcadikoskent olvastam, de azota minden evben legalabb egyszer megteszem, ha epp a polcon fele tamad a szemem... hm... agatha christie, az jo lenne... ket-harom ora alatt vege.... de jo erzes:D /5/

  

 

 

      Trisztán és Izolda... régi, de mégis a lányos énem vágyodik affele, hogy olvassam - sokszor... kilepve vilagunkbol egy rozsaszin lepellel letakarva arra az idore, amikor kezunkbe vesszuk... errol a konyvrol csak ilyen folyamatos ... okkal lehet irni... szeretem ezt a konyvet, es borito nagyon el van talalva, bar kaphato diakkonyvkent is es egyeb boritoval, de nalunk a szulok altal megmentett kotet ugyanezzel a keppel keri hogy olvasd!:D /6/

 

 

 

 

       A Harry Potter torteneterol szolo konyvek nagy port kavartak megjelenesukkel, igy en is akartam kapni egy kis izelitot ebbol a vilagbol, illetve tudni akartam miert szeretik ennyire. megtudtam! mas dimenzio, vegre szeretnek a gyerekek olvasni, bar ova intenem az elso utani kotetektol a szuloket, akik vigyaznak gyermekeikre... kicsit atcsap egy vad jelzo fele a csodas vilag. tulajdonkeppen a csodas szo marad csak betarsul melle az agressziv es felelmetes szo...

nekem nagyon tetszettek a konyvek, bar a legjobban az elso, es nagyon sajnaltam, hogy megneztem filmben, mert a fejemben kialakult kep a varazsloiskolarol atalakult a filmben latottakka... de olvasasra fel, aki meg nem olvasta... csak ugy olvastatja magat a konyyvvvv...... /7/

 

 

 

 

 

   Errrol aaa konyvrol irok holnap... csakazert tettem a kepet, mert ma olvastam, vagyis csak egy reszet, nekem talan kicsit furcssa, hogy fabryrol nem viccesen ir valaki....

mast vartam ezzel a konyvvel kapcsolatban... /8/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke86.blog.hu/api/trackback/id/tr24350574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása